Přeskočit na hlavní obsah

Adam Sandler je pořád vtipnej aneb život v mega městě má někdy výhody

divadlo_Kings_Brooklyn
Divadlo Kings v Brooklynu
Někdy před dvěma měsícema mě po návratu z práce uvítal Amík s divně provinilým výrazem. Kouknu na něj, kouknu na tchána, oba se divně ksichtí. Amík:"Hele, nebude ti vadit, když půjdu v květnu s tátou na stand up komedii, že ne?" Já: "Ne, si to užijte. Na koho jdete?" Amík s hodně nevinnym výrazem: "Normálně, na pár týpků," na tchána:"Vidíš, jsem ti řikal, že to vezme v pohodě." Já: "A odkdy mi vadí, že spolu někam jdete?" Amík: "No, ono je tam těch týpků na tomhle vystoupení víc a mělo by bejt jako docela dobrý." Tchán divně mlčí a hraje si s ovládačem na televizi. Já: "Aha." Amík: "Ale lístky byly děsně drahý." Já: "No, tak to jasně, stejně si to aspoň užijete spolu. Chlapskej večer." Tchán pořád mlčí. Amík s hodně provinilym výrazem: "No, on je tma taky někdo koho máš celkem ráda a definitivně si pamatuješ jeho jméno." Já zvědavě neb jsem známá tím, že si jména nepamatuju:"A kdo jako?" Amík, já ti to musim říct no: "Adam Sandler." Tchán:"Sem ti řikal ať jí to neřikáš, že jí to bude líto a že jsme jí měli taky koupit lístek." Já: "To je dobrý, jste oba dva mrchy, ale budu velkorysá a nebudu vám to předhazovat až tak často." Uff, měla jsem fakt velkodušnej večer.

O dva měsíce později, přesněji minulý týden u nás. Já jsem úplně zapomněla na to, že je nějaká stand up v kurzu. Amík:"Jsem mluvil s tátou. A bude mít tu operaci kýly." Já:"chudák a kdy?" "No, právě, že ve středu." "A co je ve středu?" Amík s naprosto nechápavym výrazem:"Jak co je ve středu? Ty si to nepamatuješ?" Já v hlavě rychle projedu tisíce věcí, který bych si měla pamatovat a naprosto prázdno:" Ne." "No jdeme na Adama Sandlera, jenom jdeš místo táty, když mýá tu operaci." Já soucitně: "Chudák, viď. A to se tak těšil." Později s tchánem: "To je škoda, že nemůžeš na toho Sandlera, ale neboj, budu ti to vyprávět." Tchán: "No, to se nemůžu dočkat až mi budeš řikat ty vtipy. Prosim tě nezapomeň tam hodit pěknej českej přízvuk." Já: "Tobě udělám vyjímku a budu se snažit ze Sandlera udělat Čecha, ale víš, že jinak znim jako z Bronxu."

A co říct o stand up? Tak bylo to v úžasnym nově zrekonstruovanym divadle Kings v Brooklynu. Mimochodem je to fakt, že Brooklyn je novej Manhattan, i Sandler hraje tady a ne na Manhattanu. Do divadla se vejde 3000 diváků, no pořád mě ještě někdy zarazí ta americká velikost ve všem. Tak kvůli zácpám to lidem chvíli trvalo, ale během první hodiny se úplně narvalo. A jinak? Sandler tam měl celou partu ze svejch filmů a dokonce se tam objevil i Chris Rock a to jsme teda tchánovi zatajili, neb to by nesl těžko, stejně řekl jenom dva vtipy. No a pak tam byl Sandler, vtipnej jako vždycky jen mu chyběl ten správnej říz a je vidět, že to dělat už nemusí.

Ale odnesla jsem si super zážitek a zkušenosti, tak třeba už vim, že tři hodiny se špičkama stand up komedie utíká i bez přestávky úplně jinak než tři hodiny Wagnerovy opery se dvěma přestávkama. No a pak je taky dost dobrý mu rozumět v jeho mateřštině to vám ty vtipy fakt přijodu hned jiný a třeba ty nadávky so používá to je úplná symfonie. Dozvěděla jsem se ale taky, že 150 dolarů za lístek mě nezaručí, že budu sedět v první řadě. Jo a pak taky, že je pořád lepší, když ty lístky kupuje tchán, protože loni, když jsme šli na Louis C.K. tak za těch našich 30 dolarů na osobu jsme viděli akorát to obr plátno nad Louisem.

P.S. Sakra nenechali mě fotit během představení, ale Adam vypadá pořád dobře.

Pomalu se plnící sál


Jeviště
Strop
Uvaděčka to měla pevně v rukou




Komentáře

  1. Hezký :-) my jsme byli v Praze na standupu mého oblíbeného herce Billa Baileyho a taky super... Nevěděla jsem, že Sandler dělá standup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho neznám:-) Sandler dělával standup, ale hlavně teda Saturday night live to ho proslavilo.

      Vymazat
  2. I am doing a report on this subject. Your funny viral videos is full of really useful information. I will make sure to come back to check out your posts for my next report. Cheers!

    OdpovědětVymazat
  3. These just for laughs gags videos are something that will help me with my class assignment. It helped me to better understand another aspect of this topic. Thanks.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme byli na Louis C.K. nedávno v Praze, bylo to nezapomenutelný.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Covid a život v New Yorku

  “A u vás je všechno otevřený?” Tak tuhle otázku dostávám už hodně dlouho a moje odpověď je pořád stejná: “U nás nebylo všechno otevřený od loňskýho března.”   New York City má 8,5 mil obyvatel a hustota zalidnění je přes 38 000 na km2, ČR má přes 1é mil obyvatel a hustotu zalidnění asi 138 na km2. Od začátku pandemie tu na covid umřelo přes 29 000 lidí, většina z nich na jaře.    Začalo to tu hodně špatně. Úplný lockdown a jediný, co ve městě, který nikdy nespí, bylo slyšet bylo neustálý houkání sanitek. Jednu dobu tu umíralo kolem 1000 lidí denně. Nikde nebyly k dostání masky, čistící prostředky a JIPky byly narvaný k prasknutí.    New York City je s přes milionem studentů největší školní distrikt v USA. Hned v březnu se zavřely všechny školy a začala pouze online výuka, školy se neotevřely do konce školního roku. Na podzim nám tu dali na výběr, hybrid nebo jen online. Hybrid znamená, že dítě chodí do školy dvakrát, třikrát v týdnu, je ve třídě se šesti až deseti dalšíma dětma a nes

Jak jsem šila roušku

Tak jako jo, nevím co je se mnou, ale řeknu vám, že ušít tu roušku je kurva těžký. Rozhodla jsem se ušít roušku. Celé Čechy to zvládají a šijí po tisících, budí se ve mě vlastenecký pud no a taky nouze, protože ty čtyři roušky, co tu máme od malířů, tak ty taky nevydrží věčně. Šicí stroj mám koupený a naučit jsem se to chtěla vždycky a jak mi to máma ukazovala loni, tak vím, že je to brnkačka. Jsem za běsnícího drnčení stroje vyrostla. To dám !! Na youtube jsem si vytipovala návod. Mařenka říká, že to je úplně jednoduchý. Amík košili nepotřebuje, má tam stejně flek.  Jdu stříhat. Měla jsem si pustit youtube až do konce, Mařka se zapomněla zmínit, že potřebuju látku o jiným rozměru než říkala Pavla na Facebooku. Amík má košili velkou. Pouštím si k tomu HBO a řeknu vám, ta Kateřina Veliká, to je dobrá minisérie. Jdu hledat jinou youtuberku. Našla jsem Jitku, ta vypadá slibně. Podle tetování je cool, nebude se s rouškama mazat a cejtím to v kost

Bakhtapur aneb první dny v Nepálu

Bakhtapur Naše nepálský dobrodružství jsme měli fakticky skvěle vymyšlený. Neb plánování je naší silnou stránkou, jediný co jsme měli věděli, bylo to, že se chceme aklimatizovat v menším městě a ne se hned vrhnout do víru velkoměsta Kathmandu. A tak jsme si předplatili malej, ale podle průvodce a recenzí naprosto skvělej rodinej B&B ve městě Bakhtapur. Ubytování nám taky nabídlo vyzvednutí na letišti. V Kathmandu jsme přistáli navečer. Prošli jsme imigračním, dostali do pasu krásný víza a teď co. Někde tam venku měl stát někdo, kdo nás má dovízt do hotelu. Jen jsme prošli branou sesypala se na nás hromada lidí. "Ne, my víme, kam jdeme. Děkujem, nechcem." Snažíme se oba vystupovat děsně sebevědomě, ale netušíme. Konečně Amík spatřil v davu toho někoho. Pán mává cedulí. Paráda. Vzládli jsme to. Sedíme v dodávce, jedem...někam. Občas se ze tmy vynoří auto, cyklista, motorka, jinak tma. "Hele, myslíš si, že nás vezou do toho našeho hotelu viď?" Napůl žertovně